10 en 11 november - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Wendy - WaarBenJij.nu 10 en 11 november - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Wendy - WaarBenJij.nu

10 en 11 november

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

11 November 2009 | Verenigde Staten, Tampa

Hallo allemaal vanuit het bijna altijd zonnige Key West. Zoals theo van american vacations al schreef "In Key West is het 360 dagen per jaar zonnig, behalve natuurlijk als u er bent". Een waarheid als een koe! We hebben ons desondanks prima vermaakt vandaag.
We zijn vanmorgen vroeg vertrokken uit Key Largo. De snorkeltocht ging niet door vanwege het slechte zicht onderwater en de stevige wind. We hebben een nieuwe reservering staan voor donderdag wanneer we naar Miami vertrekken. We're keeping our fingers crossed want het is nog niet zeker dat het weer dan beter is.
De Bayside inn in Key Largo is prachtig gelegen aan een baai met groen/blauw water. Ook hier hebben ze een (bl)airco staan dus we slapen niet geweldig. Het eten bij Mrs. Mac's kitchen is erg lekker. Ook de zelfgemaakte key-lime pie (specialiteit op de eilanden) smaakt heerlijk. Eerder op de dag hebben we Fort Lauderdale verkend met de watertaxi. Er staan reusachtige villa's langs de kanalen en de ene boot is nog mooier en groter dan de andere.
Terug naar vandaag. Het doubletree grand key resort waar we op key west verblijven is erg mooi en de kamer is ruim, schoon met een vrij stille airco. De receptionist geeft ons een kamer op de vierde verdieping met mooi uitzicht op het zwembad. Dit omdat hij zo'n fan is van het nederlandse voetbalteam (ven bastien, koelit). Er rijdt een shuttle van het hotel naat twee populaire spots in downtown Key West. Het is gezellig in het centrum. We maken de (vandaag onzichtbare) zonsondergang mee op Mallory square. Er zijn stands waar allerlei 'kunst' wordt verkocht en er staan een aantal straatartiesten die het publiek vermaken. We eten een hapje langs de haven en pakken de shuttle terug naar het hotel.
Groetjes van Pat en mij!

• 11 November 2009 - 09:31

Hanneke:

Hallo!
    Leuk, weer een verhaal ;-)! Zal voor jullie duimen dat het weer beter is donderdag, zou wel super zijn natuurlijk! Hier alles prima, ben lekker aan het uitrusten en ik merk dat dat ook wel lukt haha! Beetje uitslapen en zo... Heel veel plezier de laatste daagjes!
    Liefs,
    Han

• 11 November 2009 - 11:03

Linda:

Natuurlijk is Doubletree goed; deel van Hilton he? En de receptionist was al een beetje op leeftijd zeker?!? ;-) Enjoy peeps! x

• 11 November 2009 - 15:54

Dick De Boer:

Hoi luitjes

allereerst bedankt voor het totale reis verslag wat altijd leuk is om door te lezen.Jullie hebben heel wat af gereist en dus
    veel gezien De vakantie schiet voor jullie al op nog enkele dagen en dan weer op reis naar het natte en koude Holland.In ieder geval goede reis en een behouden thuiskomst

Groetjes van dick en pleun.

• 12 November 2009 - 19:37

Marije:

Hoi,
    wat leuk om weer allemaal te lezen wat jullie meemaken. Jullie eet-ervaringen in Amerika zijn in ieder geval een stuk beter dan die van ons. Goed te horen!
    Ik hoop dat het weer beter is en jullie kunnen snorkelen.

Geniet ervan!

Liefs Marije